مجید آنلاین و گروه ای پیشرفته!!!

با درود و سپاس
خب، ایران زمین امروزه دارای نیروی ها جوان و پر از دانش است، من که به خود می بالم، به به، برای نمونه شرکت ایتاکو از همان دسته شرکت هایی می باشد که با توجه به توضیح خودش اینگونه است :

گروه ایتاکو با بهره گیری از افراد مجرب و نیروی جوان و متخصص خود سعی در فعالیت گسترده در حوزه IT و فن آوری اطلاعات و ارتباطات دارد. از آرمانهای این گروه ایجاد زمینه و بستر مناسب جهت رشد و اعتلای صنعت و فرهنگ کشور می باشد. والاترین هدف این گروه معرفی ایران و صنعت و هنر و فرهنگ ایرانی به تمام دنیاست.

خب، می بینید که این شرکت با ایجاد تارنمای فارسی همچون مجید آنلاین، فرهنگ و هنر ایران را به دنیا معرفی می کند و هدف از اینکه کار های خود را فارسی انجام می دهد تنها یک چیز است : شما باید فارسی یاد بگیرید نه ما انگلیسی! :D

ولی از داستان جایی زیباتر می شود، که آقایان تارنمایی با آخرین تکنولوژی های روز دنیا ایجاد کرده اند.(همچون Ajax یا Web2)، و زبان های برنامه نویسی همچون PHP و پایگاه داده های بسیار قدرتمند PostgreSQL و MySQL.

برای اینکه بهتر بگیرید چی می گم به نوشتار پایین توجه کنید :


<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 6.0">
<meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document">



چی فکر کردید، گروه ای با این توانایی می تونن به راحتی با FrontPage اون هم نگارش 6 کار کنن!!

و من زمانی توانستم به آسانی بگم این گروه برترین است، که صفحه UTF-8 را به روش ISO-8859-1 به نمایش در می آورند. به کد زیر نگاه کنید :

<meta equiv="Content-Type" content="text/html; charset=ISO-8859-1">


خب بهتر از این چی می خواین؟ بر روی فرتور (تصویر) زیر کلیک کنید.




کامیاب و سربلند باشید
یا علی

هیچ نظری موجود نیست: