حس نوشتن

با سلام

به به، می بینم که گوگل از زبان فارسی بصورت کامل توی سیستم وبلاگش داره پشتیبانی می کنه :D، خوشمان آمد!، امروز بعد از کلی وقت صرف کردن FireFox 3 beta 5 رو کامپایل کردم، ااااا چقدر سرعتش بالا رفته هاااا ولی چون Beta هست حال نمی کنم ازش استفاده کنم :-"

دوستان تا بحال در توهم خودتون احساس کردید در آدرس Google.com بجای آرم گوگل، آرم شما باشه و بجای Copyright گوگل، کپی رایت گروه شما؟ من امروز با اضافه شونده FireBug روی FireFox چنین توهی رو درست کردم، عکس زیر رو ببینید :


خوب حال کردید؟ شما هم اینکار رو بکنید، روحیه اتون عوض می شه :D

راستی صفحه اول گنو/دانلود رو عوض کردیم، من و پدرام دو تا بد صلیقه با هم افتادیم خوب طبق قوانین ریاضی :
- * - = +
پس در نتیجه بهترین طرح ایجاد شد، همین طور طرح کاملا CSS هست و کلا از اونجایی که پدرام با جاوا اسکریپت مشکل شخصی داره استفاده نکردم :D، و تنها مشکل اینجاست که تصویر PNG روی Internet Explorer درست اجرا نمی شه که من و پدرام با هم گفتیم گور پدر Internet Explorer !!!، چه کنیم دیگه یه تصویر PNG که Transparent باشه رو نمی تونه درست نشون بده، بدرد چی می خوره پس؟؟ هر چند از عمو بیلی بیشتر از این هم انتظار نمی ره :|

انقدر تنها توی این زیر زمین کامپیوتری زندگی کردیم که یکی از دوستان برای من دو تا ماهی آورد بلکه تنها نباشم :D، دیگه تقریبا دستی شدن، غذا می خوام براشون ببرم کلی بالا پایین می پرن :D


خوشحال شدم که باز هم با شما گل های همیشه زیبا صحبت کردم.
موفق و پیروز باشید
یا علی

۲ نظر:

ناشناس گفت...

صلیقه نه...
سلیقه!
یاد بگیر! پیر شدی هنوز املاهای ساده هم بلد نیستی!

ناشناس گفت...

آقای سیادتی لطفا رعایت کن . سه خط اخر رو میگم بانوان هم از این وبلاگ شاید بازدید کنند .