دندون درد

سلام به همه
خوب بعد از این همه مدت، فرصت رو مناسب دیدیم برای نوشتن یک مطلب.
این چند وقتی که به دندان پزشکی می رم، خلاصه این دندون ما هم که حسابی به خودش حال داده و هی درد می گیره !!! من نمی دونم پانسمان کردن یعنی چی آخه! احساس می کنم دندونه می خواد منفجر شه همه چیزش بریزه بیرون.
چشمتون روز بد نبینه، دیشب خواب دیدم که دندونم خراب شده دست می زنم می ریزه !!، حالا هر چی دست می زدم بیشتر می ریخت، حالا مونده بودم این همه آج دندون از کجا اومده.

از خواب بلند شدم، دندونم رو دست زدم ببینم سره جاشه یا نه ، دیدم سالمه خداروشکر :D ، نه مثل اینکه این دفعه خواب بود فقط.

راستی یکی از دندونام رو بدون بی حسی عصب کشی کرد!، هر یه سوزنی که وارد دندونم می شد تمام زمین و آسمون بهم می خندیدن !! حالا قراره پر کنه و بعد هم روکش که با این حساب دیگه بهرام بی بهرام.

اگر بار ارزان بودیم و رفتیم اگر مهربان بودیم و رفتیم.( هاا؟ )

راستی عید همه مبارک.
عید قربان که دمش گرم به قول یکی از بچه ها، یه چند تا پیامبر دیگه قصد سر بریدن بچه هاشون رو داشته باشن خوب می شه :D ، ما هم که گوشت ندیده ، همه رو خوام خوام خوردیم، نزاشتیم حداقل کباب بشه

عید غدیر خم با من یکی خیلی سازگاری داره، همیشه می گم یا علی، فردا عید علی (ع) و ولایت علی (ع) برای همه شیعیان، خوب پس تبریک

عید کریسمس هم به ما ربطی نداره، خوب یعنی چی؟ من بابانوئل می خوام، یکی نیست به ما کادو بده!، بازم عیدتون مبارک


موفق و پیروز باشید
یا علی

۱ نظر:

ناشناس گفت...

Salam bahram joon . aziz midooni ke oftadane dandoon ba khoonrizi dar khab tabeeresh ine ke Fot mishi :d amma oftadane dandoon bedoone khoonrizi neshane marge yeki az azizane . ishalla ke kheyre . agha tahvil begir ;;)